Arkib Berita Rasmi SMKSA-IPOH

Selamat datang ke Arkib Berita Rasmi SMK Seri Ampang. Teruskan membaca untuk mengetahui perkara-perkara menarik yang berlaku sepanjang musim persekolahan tahun ini.

Capaian Khas

Friday, July 31, 2009

Pencapaian Anugerah Cemerlang Sempena Hari Kokurikulum

Sempena Hari Kokurikulum Peringkat Kebangsaan, SMK Seri Ampang, Ipoh akan mengadakan majlis penyampaian hadiah kepada pelajar-pelajar yang menunjukkan prestasi cemerlang sepanjang tahun, sama ada dari segi akademik ataupun kokurikulum. Dengan adanya program seperti ini, para pelajar akan lebih bersemangat untuk belajar bagi membina jati diri dan menjadi modal insan yang berguna kelak.

Majlis akan diadakan awal pagi di Dewan SMKSA, Ipoh pada 1 Ogos 209 bersamaan 10 Syaaban 1430. Terdapat jualan aneka makanan oleh para pelajar serta aktiviti yang menarik sepanjang hari tersebut untuk para tetamu seperti pertunjukan tarian tradisional, persembahan puisi dan lagu dan sebagainya.

Oleh itu, para pengunjung dan ibubapa dialu-alukan datang untuk menyertai program-program yang sedia ada serta menikmati juadah istimewa dari gerai-gerai. Jumpa di sana.

No comments:

Post a Comment